Látogatók

2016. július 3., vasárnap

Új projekt.

Sziasztok!

A következő munkám az Igézők második része lesz. Most ugrok neki. 

Nagyon sok minden van a fejemben a folytatással kapcsolatban és sok mindent már le is jegyeztem.
Az első részt 2014.09.13-án fejeztem be, azóta várom, hogy eljuthassak erre a pontra, amikor tovább mesélhetem Max és a többiek történetét.

Annyira friss az egész, hogy még munkacíme sincs.

Az Árnyjátékos után nagyvonalúan adtam magamnak egy hónapnyi pihenőt. Mondjuk, rám is fért. Kicsit túlfeszítettem a húrt.

De most már nagyon húz az írás. Az Igézők hangulata megint kezd eltölteni, süllyedek a világukba. Én akkor érzem jól magam, ha éppen valamit írok. Máskülönben úgy érzem, lógatom a lábamat és pocsékolom az időt.

Aki olvasta az Igézőket, talán emlékszik a brutális függővégre. (Aki meg még nem olvasta, mire vár???! Megéri!)
Nem voltam kíméletes Maxhez.
Most leülök és elmesélem nektek, mi történt azután...






Katt a képre! Nagyban jobb. :)