Látogatók

2015. december 2., szerda

Új könyv megjelenés!

Örömmel jelenthetem, hogy ma megjelent a Megtorlás című könyvem, ami a Morwen sorozat 8. befejező kötete.
 
Minden 1999-ben kezdődött a Bukott angyal c. első résszel.
Eredetileg nem terveztem ennyi folytatást, de időközben kinőtte magát a történet és nagyon remélem, ez nem csak kizárólag az én örömömet szolgálta.
 
Íme a befejezés! Elérkeztünk a végéhez.
 
Ajánlom azoknak, akik olvasták a sorozat többi részét, és azoknak is, akik még nem!

Külön köszönöm azoknak, akik annak idején velem tartottak a blogos időszakban, amikor esténként közöltem le a fejezeteket. Sok pozitív energiát kaptam tőletek, támogattatok és ez segített hozzá, hogy merjek a kiadó felé lépni.
 
Most e-könyvként jelent meg, de rövid időn belül nyomtatott verzióban, papíralakú könyvként  is elérhető lesz a Publio Kiadó oldalán.
 
 
Óriási öröm látnom az összes részt egymás mellett! Régi álmom teljesült ezzel.
 
Most sem lesz sok unalmas pillanat és rendesen felborítottam a harmóniát.
 
Spoilerek nélkül nehezen tudnék bármi ízelítőt kínálni.
Annyi biztos, hogy nem lesz mindenki elégedett a befejezéssel, mert nem az elvárások szerint alakulnak az események. Sosem alakultak úgy. :)
 
Fussunk neki még egyszer utoljára Morwenékkel az éjszakának!



Mostantól más történetekre koncentrálok, de ez a vámpírtársulat mindig is a legelső helyet foglalja el a szívemben. Morwen nevét a bőrömön viselem, sosem tudnám elereszteni véglegesen. Nem is akarom (és a fiúkat sem).



Jó olvasást!

Üdv!
Ash