Látogatók

2012. november 25., vasárnap

Remek érzés, hogy elkészült a Két lépésre a mennyországtól!
Ugyanakkor hiányzik is. Nagyon gyorsan lezavartam ezt a regényemet.
Jelenleg tesztolvasóknál van az anyag és én félve rágom a műkörmömet, hogy milyen véleményt kapok vissza tőlük.
Igazi női könyv lett. Nincs mit tagadni. :D A kétkedőknek megjegyzem, ennek ellenére - vagy dacára - próbáltam a minőségre törekedni.
A romantikus-erotikus-szenvedős műfaj nem annyira az én asztalom, jobban kedvelem, ha a szereplőim gyorsabban megkapják, amit akarnak és itt nem egészen így van. Ezt is megpróbáltam. Ha nagyon nem jön be a stílus, akkor legfeljebb írtam magamnak egy finom kis könyvet. :) Mert én szeretem ezt a történetet.  ♥Sayid Ashgar♥

Fogalmam sincs még, mihez kezdek vele. Ez az igazság. Nem döntöttem el, hogy beküldöm-e kiadóknak, e-book-ot akarok-e, vagy egyszer blogra kerül, ...vagy esetleg semelyik változat nem valósul meg és megy a többi közé a szekrénybe.
Gyártottam hozzá egy szép kis borítót. Íme!



Love,
Ash

6 megjegyzés:

  1. Szia Ash!
    Én merem állítani, hogy imádni fogják :)
    Szerintem éppen az az egyik erőssége a regénynek, hogy nem azonnal hull az ölükbe minden, a kezdeti borzalom után végig kell járniuk a bizalom felé vezető rögös utat. És közben egyikük sem válik szentté, hús-vér, mondhatni gyarló marad mindkettő (főleg Ashgar). Jut eszembe, a neve nekem asszociál valakiére :)
    És pont ettől lesz olyan valóságos és hihető (pl. a párizsi szállodaszoba eseményei). Annyit mondok csak, hogy sokan már tűkön ülve várják, hogy olvashassák.
    És imádom a borítót is, meg az egészet, úgy ahogy van :)
    Pusz: Negra

    VálaszTörlés
  2. Köszi Negra!
    Mindent!
    Olyan nagyon örülök, hogy tetszett.
    Pont ez a lényeg, hogy egyikük sem veszi félvállról a saját álláspontját. A maguk módján harcolnak az elveikért, ki így, ki úgy.
    Azért én nem tudtam volna ennyire erős lenni, mint M.:):)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia Ash!

    Először is gratulálok ez egy remekmű NAGYON JÓ!!!Nekem szó szerint 1 nap volt és lezavartam az egészet,nem tudtam letteni, érdekes és romantikus. Olyan katarzis érzést keltett bennem, hogy még a mai napig is bele olvasok a kedvenc részeimbe. Remélem lessz folytatása,mert szó szerint szenvedek és megöl a kiváncsiság,hogy nem tudom mi történik velük, olyan jó lett.Nem találok hasonló alkotást. Légyszi írj folytatást,vagy valami hasonlót.
    GRATULÁLOK.
    Üdv:
    Claudia

    VálaszTörlés
  4. Kedves Claudia!

    Nagyon köszönöm! Ilyen csodálatos sorokat nagy öröm kapni, a legjobb!
    Már azért is, mert az olvasóktól nem igazán jönnek visszajelzések és csak a sötétben tapogatózok a véleményeket illetően.

    Sunnyogva mondom ki, de ennek a sztorinak nem terveztem folytatást.
    De semmi sem végleges. Volt már hasonlóra példa egy másik könyvemnél, hogy nem terveztem és pár év múlva mégis lett folytatás. :)

    Ha van kedved hozzá, írhatnál róla egy véleményt akár a facebook-on a könyv képe alá, vagy ha esetleg Moly-os vagy, oda.
    Ez csak egy ötlet. Ha nem akarod, nem gond.
    Mindig nagyon jól esik, ha valakit így megérintenek az írásaim.

    Ajánlom a hasonló könyvemet, a Farkasok között címűt. Ez egyelőre csak e-könyvben elérhető.

    Köszönöm szépen!
    Üdv!
    Ash

    VálaszTörlés
  5. Szia Ash!

    Azóta mióta elolvastam, az ismerőseimnek is ajánlom és kapok visszajelzéseket a könyvről,hogy nagyon jó és igazi csajos könyv. Megkértél ezért írtam a Moly-ra. Sajnos nincs Facebook-om így oda nem tudok írni. Cserébe azt szeretném kérni, hogy léci léci léci írj folytatást... Szerintem ki kéne adni könyv formályába is biztos siker.
    Ha valamiben tudok segíteni csak szólj... akármi. Megtisztelő lenne.

    Köszönöm az ajánlást megfogom nézni.

    Üdv:
    Claudia

    VálaszTörlés
  6. Claudia!

    Köszönöm szépen.
    Azt is, ha ajánlod az ismerőseidnek. :)

    Van nyomtatott könyvben. Nézd csak! Itt:
    http://publioboox.com/hu_HU/ket-lepesre-a-mennyorszagtol

    A vámpíros sorozatomat is ajánlom figyelmedbe, mert azok is elég lendületes regények. Épp mától lehet nyomtatott változatban is hozzájutni. Eddig 7 részt írtam ebből.
    Nagyon sokan olvasták korábban blogon, ahol leközöltem és szép rajongótábora alakult ki. :)
    Tényleg ajánlom! Nem bánod meg. ;-)

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: