Látogatók

2012. május 16., szerda

05.15.

A vámpírregényeimmel kapcsolatosan gyakran szóba került, kinek melyik karakter vonzóbb.
Tagadhatatlanul Melkor nyert nálam, de sokan közületek, - akik olvasták a sorozatot - Udimut zártátok a szívetekbe. Őt választanátok.
A személye mindig is teljes homályban maradt, sosem adtam neki arcot kép formájában, csak a könyv lapjain a történetben.
Most hoztam valamit. Egy olyan ábrázolást, ami megközelíti a csodálatos, több ezer éves Udimu esetleges karakterét.
Nem biztos, hogy mindenkinek bejön, hiszen mindannyian másképp képzeljük el a szereplőket és ez pont így van jól.
Nekem tetszik. :)

Szívesen elnézegetem és abszolút nem haragudnék, ha így pillantana rám elérhető közelségből. Nagyon is érthető volt, hogy Morwen is elcsábult.

Hölgyeim! /esetlegesen: Uraim! /

Ma esti díszvendégünk következik!

Udimu











( A képre kattintva megnézhetitek picit nagyobb méretben is. )

9 megjegyzés:

  1. Remélem, a drága Hritik Roshan megbocsájt nekem, amiért azt műveltem vele és a photoshoppal. :)

    VálaszTörlés
  2. Öszintén megvallva és teljesen máshogy képzeltem:) Szőkén, vagy inkább fehér hajjal, és sokkalta erőteljesebb vonásokkal:) De ezt csak úgy mondom, nekem nem jönnek be az ilyen mediterrán jellegű pasik, de az íróé az elsőbbség:)

    VálaszTörlés
  3. Respect! :D

    Köszi, hogy írtál.

    Szőkén? Udimu az ókori Egyiptomban született/élt, onnan származik. Fekete sötét haj, zöld szemek, finom vonások, stb... Több helyen megjelenik a "szép" kifejezés, amikor Morwen róla 'beszél'.

    A délies, latinos pasik nekem sem jönnek be, kicsit sem. De egyiptomiként inkább ezek a színek lehetnek uralkodók.

    Természetesen mindenkinek a saját fantáziája dönt.

    Werner - Las Vegasban - Na, igen, neki van szinte fehér, derékigérő haja... :)

    VálaszTörlés
  4. Tudom hogy egyiptomi, valahogy ennek ellenére nem tudtam ilyen arabos vonásokkal elképzelni. Tudom hülyeség:)

    Werner? Ki ez? Érdekel:):)

    VálaszTörlés
  5. Werner a Lángoló máglya 13. fejezetében jelenik meg. Ő Las Vegas ura.

    http://ashcarrigan3.blogspot.com/2010/12/13-fejezet.html
    A fejezet alja felé....

    VálaszTörlés
  6. Szerintem jó pasi, megtartanám:) Mármint Udimu szerepére:))) Én is szeretem az olvasott könyv szereplőit megszemélyesíteni. Ki is élem magam a kritikáknál, sokszor órákig képeket keresek és több idő elmegy vele, mint a post írással..

    VálaszTörlés
  7. Na végre! :)
    Minél többet nézem "Udimut", annál inkább kezdem sajnálni, hogy befejeztem a vámpíros sorozatomat. És egyáltalán....??? Befejeztem????

    2000-óta keresem Udimu arcát....

    Most meg folyton azt látom, amikor a Lángoló máglyában, Las Vegasban Werner záróbálján vannak Morwennel és táncolnak. :)))

    VálaszTörlés
  8. Ugyi nem fejezted be? tudom én hogy nem, de nem ám.

    Werner - dzsízösz, de béna vagyok, ezer bocsánat. Újra kéne olvasnom:)

    VálaszTörlés
  9. Birizgál a dolog, annyi biztos. Szerintem, majdan lesz még vampi könyv. Túlságosan szeretem őket, ahhoz, hogy el tudjam engedni a társaságot. Van idő, még nagyon sok könyvet akarok írni. :)Róluk is. ♥

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: