Látogatók

2012. április 30., hétfő

!

Van egy jó hírem:
Végeztem a Bittersweet kéziratával!

Hajnalban végre odaírtam az utolsó oldal aljára, hogy: Vége
Nagy megkönnyebbülés.

Terjedelmes lett, hosszabbra sikerült, mint gondoltam.
Az egész átolvasása után következik az egyszerű kulimunka, be kell gépelni.

Nem szoktam a szereplőimnek arcot adni, szerencsésebbnek tartom, ha az olvasók torkán nem nyomkodom le a saját karaktereim megihletőit. Intézze csak el mindenki maga ízlése szerint, milyennek képzeli a karaktereket.
Most egy kis kivételt tettem ezen a képen. :)
( Ha rákattintasz a képre, picit nagyobban is megnézheted. )

Remélem, Ti is úgy várjátok a könyvet, mint én.

Üdv:
Ash

6 megjegyzés:

  1. WOW, gratula! Alig várom, hogy olvashassam:)
    Jók a karakterképek:) ALEX:P

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hm...Alex mindig is ott motoszkált a fejemben....:)
    Felhergel a hangja és a szemei.

    A szakállas pasi nem Gerry, hanem Richard Armitage, akit nagyon kedvelek. A karakter, akit jelképez túl...hogy is mondjam....túl egyedi hozzá, hogy csakúgy behelyettesítsem valakivel.
    /Kicsit olyan, mint Udimu.-Francba! Csak kimondtam./

    Kissé elfáradtam a vaskos kézirat megírásában, de igyekezni fogok a gépeléssel.

    Természetesen már új könyvön agyalok egy ideje.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Na, végre valaki, aki tudja, kicsoda Richard Armitage :D
    Imádtam, mint kellően gonosz, de azért szerethető Guy of Gisborne-t, de az Észak és Délben is felejthetetlen :)
    És nagyon várom már a Bittersweet-et, jó régóta csigázol vele :P
    Az külön jó hír, hogy vaskos a kézirat, ennél jobban már csak egy sorozatnak örülnék :D
    Ash, a Bittersweet előbb a kiadók felé megy vagy ide szánod?
    Puszi: Negra

    VálaszTörlés
  4. Szia Negra!

    Mennyire örülök, hogy idetévedtél! :)
    Persze, hogy tudom, ki R.A. :)

    Tényleg sokáig húztam a dolgot ezzel a könyvvel. Nehezen indult, pihentettem is egy ideig. Közben megírtam másik kettőt, /Halál és Gloriát és a Suttogó völgyet/, aztán ismét elővettem ezt.
    Én magam sem gondoltam, hogy a végére így belendülök és megszeretem a szereplőimet.
    Mindenképpen kiadókhoz küldöm, ezért - és csakis ezért! - a blogon, amit csinálok majd ennek a történetnek, nem az egész könyvet osztom meg a kedves Olvasókkal.
    Bízom a megértésetekben. Ha az egészet leközölném, a kiadók alapból elutasítanának.

    Sok munka lesz begépelni, főleg, hogy csak esténként keveset tudok ezzel foglalkozni a napi meló után. A hétvégéimet is erre áldozom/szánom.

    Ideges is vagyok, mert fogalmam sincs, hogyan fogadjátok majd.

    Ha gépen lesz jelentkezem Nálad - már amennyiben lesz rám időd.

    Puszi!
    A.

    VálaszTörlés
  5. Szia Ash!

    Persze, hogy megértem, miért nem teszed ki majd a teljes történetet. És nagyon drukkolok, hogy a kiadók értékeljenek végre.
    Nem tudom,miért tartasz az olvasóid véleményétől, talán annyira "kegyetlen" leszel? :D
    Amióta Hamilton AB sorozatát elolvastam (elsőre nem ment, másodjára imádtam), edzettnek és felkészültnek érzem magam mindenféle témában :D
    És természetesen mindig lesz időm, ha megkeresel <3
    Puszi: Negra

    VálaszTörlés
  6. Minden új könyvnél ott van bennem a frász. Nem lehet kiszámítani, hogy tetszik az olvasónak. Az egy dolog, hogy én szeretem/vagy nem az elkészült regényt, mert rengeteg dolog köt hozzá. De Ti kívülállóként ítéltek. Azonkívül, nem egyszerű minden alkalommal a korábban megszokott, kedvelt színvonalat hozni.

    Nem voltam ebben túl kegyetlen - vagy már nem veszem észre. :)
    Inkább ez utóbbi...

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: