Látogatók

2011. szeptember 4., vasárnap

Újdonság!

Most valami mást, valami újat szeretnék megmutatni Nektek.

Időközben még egy könyvem elkészült.
A történet nagyon régen megszületett, meg is írtam belőle egy szép adagot, aztán félretettem, méghozzá hosszú időre. Megvolt az 10 év is. Közbejöttek Morwenék... :)
Aztán tavaly újra elővettem és az egészet teljesen újra megírtam az elejétől a végéig.
Egyszerűen összeállt a történet a fejemben és már nem is volt egyéb dolgom, mint lekörmölni, aztán bepötyögni a gépbe.

A könyv címe - hosszas vívódás után: Halál és Gloria

/Köszönet Kellynek, aki erre rávezetett./

Ebben a regényben alaposan kiélhettem az ókor iránti szerelmemet, ugyanis a sztori jelentős része történelmi, valós, egykor létező helyszínekkel és személyekkel színesítve.
Egy halhatatlan sorsának alakulásába nyerhetünk bepillantást. Megtalálunk benne minden alkotóelemet, ami egy jó történethez szükségeltetik. A vége felé egy apró kis meglepetést is belecsempésztem. :)

A könyvről:

Kit tehet maradéktalanul boldoggá a halhatatlanság, ha el kell szakadnia a szeretteitől, családjától, kedvesétől, az egész addigi környezetétől? Ha ezentúl bujkálnia kell a ráleselkedő ellenségek elől, kegyetlen gyilkossá kell válnia, hogy megvédhesse magát?
Az isteni csoda, a különleges adomány egyszeriben kínzó teherré változik. Többé nem bízhat senkiben, őriznie kell a titkát. Az örökkévalóságot kaphatja meg, de mindent elveszít, ami korábban számára a világot jelentette.
Korok, birodalmak virágzását láthatja és lehet hanyatlásuknak tanúja. Minden változik, csak ő marad mindig ugyanaz, egy magányos vándor az úton.

A szeszélyes sors kiszámíthatatlanul szemeli ki áldozatát magának. Bármelyikünk lehet kiválasztott. Csábító a lehetőség? Vagy átok?
Csupa kaland, izgalom ígérkezik, a hangulat azonnal magával ragadja az olvasót és el sem ereszti többé.



„Mindenki rejteget valami titkot magáról, amiről nem szeretné, ha kiderülne. Vannak, akik kisebb titkokat őriznek, beteges szokásokat, perverz vágyálmokat, fiatalkori botlásokat, vagy függőségüket. Nekem egészen mást kell elrejtenem a világ elől, csak egy apróságot, hogy nem tudok meghalni. Halhatatlan vagyok.”


A könyv egyelőre még nincs blogon. Megfuttatom a kiadóknál, aztán majd meglátjuk.

Hamarosan felteszek részleteket.
Üdv:
Ash

10 megjegyzés:

  1. Drága Ash, gratulálok!
    Remek cím :)))))Nagyon remélem, hogy a kiadók végre felfigyelnek rád. És az apró meglepetés, amit említettél, szerintem nagyon jó kis csattanó lesz a végére.
    Szorítok neked, érted ezerrel :)))
    Puszi: Negra

    VálaszTörlés
  2. Szia Negra!

    Nagyon szépen köszönöm! :) De jó, hogy benéztél ide!
    Épp ma este küldtem el az Ulpiusnak a Sápadt Árnyakat, amit bekértek. :))

    VálaszTörlés
  3. Jajj, ez nagyon jó hír :)))
    De miért pont a 4. részt kérték? Bár kétségtelenül az egyik legütősebb kötet :))) A lényeg, hogy már foglalkoznak veled.
    Jó, hogy a facebookon kiírtad a blogod elérhetőségét és az új híreket...én is így néztem be megint hozzád. :D
    Negra

    VálaszTörlés
  4. Mert az 'e-novella' pályázatra a Vérbál jelenetet küldtem be, és most bekérték az egész regényt. Mit van mit tennem?? Megírtam nekik, hogy ez egy sorozat, aztán majd nem tudom, mi lesz.

    VálaszTörlés
  5. Jaj de jó:))) Tudod, hogy tudom mi:)) Van egy jó kis borító tervem Gloriának:) Még dolgozom rajta:)) Puszillak:))

    VálaszTörlés
  6. Hello, hello!

    Tényleg? Mivel remek érzéked van a klassz borítókhoz, biztosan jó lesz. :) Várom!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kíváncsi leszek, főleg ha történelem van benne, mert szörnyű nagy mániám, szakmai átok. Remélem hamar érkezik álasz, bár azt se tudom mit kívánjak, na, inkább azt hogy könyvben lássam, ne blogon:)

    VálaszTörlés
  8. Ó, Dirge!
    Akkor ha egyszer odakerülünk, te leszel a legnagyobb kritikusom. /Főleg II. Ramszesz miatt/:)Ajjaj!

    VálaszTörlés
  9. Szia Ashley!

    Szervicében volt a gépem, azért tűntem el kis időre. Látom felraktál két új részletet is, igyekszem bepótolni az olvasást. Az új töridet pedig nagyon várom, a főszereplő valószínűleg a ókor kilencedik csodája lesz. :))) Drukkolok a kiadó igenlő válaszáért, de csak egyben add oda a sorozatot, elég érdekes lenne a negyedik résznél kezdeni az olvasást.

    pusza Helsinga

    VálaszTörlés
  10. Szia Helsinga!

    De jó, hogy megjavult a géped! Hiányoltalak is. :)
    Köszi a drukkot, kell is.
    Sajna, nem én döntöm el, hogy mit adok oda nekik. Ők az urak, a mindenhatók. Már annak is tapsikolva örülök, hogy egyáltalán felkeltette a figyelmüket a kis jelenet és kíváncsiak az egész regényre.
    Mindennél jobban kívánom, hogy sikerüljön.

    A Halál és Gloria-ból is nem sokára teszek fel részletet.

    Pusz.
    Ash

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: