Látogatók

2011. augusztus 10., szerda

Jó estét Mindenkinek!

Korábban, amikor befejeztem a blogok feltöltését, tettem egy ígéretet, hogy majd hírekkel szolgálok az új írásaimról. Ez most itt az a perc.

Miután - (ha nem is végleg, de időlegesen) - lezártam Morwen és társai történeteit és a két részes fantasyt is megírtam, valami egészen másra vágytam. Új műfajban akartam kísérletezni. Vajon képes vagyok elszakadni a vámpíroktól, az izgalmaktól? Elvégre 6 könyv ebben a témában elég sok. Tudok-e valós, egyszerű és sérülékeny halandó figurákkal is történeteket szőni? Sikerülhet akciók, buja szenvedély és laza, vagány szövegek nélkül is könyvet írnom? Vagy a számomra olyan kedves kárhozott szereplőim már túlságosan beivódtak a lelkem legmélyére? A sötét hangulatú történetek teljesen elrabolták az 'ártatlanságomat', ami az írást illeti? Tudnom kellett a válaszokat.
Így olyan műfajhoz nyúltam, ami totálisan más időben és stílusban is a korábbiaktól.

Mivel fiatal koromtól fogva igen nagy rajongója vagyok Jane Austennek és korának többi nevesebb íróinak, egyféle tisztelgésként kosztümös klasszikus regényt írtam. Sosem lehetséges hozzá méltót írni, de vettem a bátorságot és kicsit elmerültem az ő világában. Majd elválik miféle sikerrel.

A regény címe: Suttogó völgy.

A könyv nem szerepel blogon sehol. Jelenleg a kiadóknál várja a sorsát. 6 kiadónak küldtem el és most várakozok. - Nem állítanám, hogy türelmesen.
Lehet nekem és a könyvnek drukkolni! :)

Íme a rövid ismertető:

Csak nőknek! Csoki evős, sóhajtozós forró estékre remek olvasmány! Eredeti, nem fan-fic!

Ismerjük meg Lady Ashby életét, ahogy fiatal özvegyasszonyként egymaga kénytelen kemény kézzel irányítani a családja és saját sorsát. Megkapó, esendő személyiségét hamar megkedvelhetjük, ahogy a többi szereplő sem hagy minket érintetlenül. Tartózkodó viselkedése ellenére kínos helyzetekbe bonyolódik, amelyekből nem is olyan egyszerű sértetlen becsülettel kimenekülni. Nem hiányozhatnak a történetből, a rosszakarók, kacér hajadonok, erős akaratú anyák, hősszerelmes ifjak és természetesen a vonzó férfi sem, aki alaposan feldúl mindent, de leginkább főhősünk nyugalmát.


Bekukkanthatunk a szigorú elvárásokkal teli, szövevényes és kalandos társasági élet rejtelmeibe. A szereplők talán túlságosan is romantikára hajlamos természete sok bonyodalmat szül. Félreértések, viszonzatlan vagy éppen eltitkolt érzelmek kavalkádja kuszálja össze a szálakat. Élesen megrajzolt, kedves és kevésbé szerethető karakterek sorsáért izgulhatunk. Nem hiányozhatnak a bizsergető jelenetek sem. Régi korok alapértékei szabják meg életük mindennapjait, megkövetelve a tisztességet, a becsületet, melyek a mai ember számára sokat vesztettek valós értékükből. Az elegáns úri viselkedés páncélja alatt, érző szívek, szenvedélyek, parázs gyűlölet és körmönfont mesterkedések bújnak meg.

Nincs más dolgunk, mint kényelmesen elhelyezkedni és elmélyülni a grófné cseppet sem unalmas életében.

A banner:


Mit szóltok hozzá?
Később előfordulhat, hogy teszek fel részleteket belőle. - már ha kíváncsiak vagytok.

Üdv:
Ash

4 megjegyzés:

  1. Kedves Ashley!

    Olvastam az összes regényedet ( bolondok a kiadók, hogy még nem csaptak le Rád )ezért tudom, hogy az új alkotásod is nagyon jó lesz. Csak gratulálni tudok ahhoz, hogy ilyen kifejezően tudod tolmácsolni az olvasók felé elapadhatatlan fantáziád szülte történeteidet. Én drukkolok, hogy sikerüljön a kiadás, és végre írott formában is olvashassak egy ízig-vérig schcarrigen történetet.

    Üdvözlettel: Helsinga

    VálaszTörlés
  2. Szia Helsinga!

    Te vagy az első, aki erre a blogomra megjegyzést ír. :)
    Nagyon szépen köszönöm, hogy olvastad a könyveimet és örülök, hogy ilyen szép véleménnyel vagy róluk. Bízom benne, hogy sikerül átadnom másoknak is azt az élményt, amit nekem okoznak ezek a regények. Mindegyiket szeretem, vannak részletek, amiket kicsit jobban. :)
    Köszönöm a támogatásod. Én is nagyon remélem, hogy egyszer majd csak sikerül az álmomat megvalósítani.


    Ash

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ashley!

    Remélem mint első fecske, én azért csinálok itt a blogodon nyarat! :))
    Azért azt sajnálom, hogy a kedvenc vámpírjaim történetét nem folytatod, de talán majd meggondolod magad. Addig is várom a következő könyveidet, itt, vagy nyomtatott formában.

    pussz Helsinga

    VálaszTörlés
  4. Biztosíthatlak, hallani fogsz még róluk. Lehet, hogy korábban, mint én azt eddig terveztem... Ki tudja? :)))

    VálaszTörlés

Írj megjegyzést: